söndag 8 november 2015

Poem - Meet You in the Ocean’s - In the Souls’ Depth

O, beautiful flowery woman
You are so beautiful
Your presence gives my heart happiness
You adorn reality in all her dazzling colors
You paint the celestial vaults in beauteous shades of loveliness
You shine from inside and out with your beautiful soul
You are immeasurably precious
Your heart’s vulnerability and tenderness
Your beautiful, gentle and open embrace
Your endless deep eyes that speak of your soul’s depth and her width


Your mouth tells about your playfulness and sensuality
The corners of your mouth tells about your spontaneous happiness
Your hands tells about your gentleness
When you touch me I feel your sensitivity and kindness
My body and my heart is vibrating in pace with yours
And our heart’s tones are playing a heavenly song in consonance
Your inner treasure is so rich
Your flowering and welcoming heart deeply touches my heart


My heart wants to unite and be one with your heart
A longing so palpable and deep
To be so close
To unite in a deep love


I am standing on the sand shore
And gazing out towards the horizon of the ocean
And I am breathing out my longing into the ocean breeze’s peaceful breath
My longing travels along waves and storm
And is embraced by the Ocean’s Depth


Here Souls’ Longing meet Each Other and unites in the Soul’s Depth
Here Hearts meet each other
Here borders and conflicts are erased
Hearts unite in Unity
In the Meeting of the Heart’s there is No Distance
Only Deep and Limitless Love
My Heart speaks out

I meet You in the Ocean’s - In the Souls’ Depth




-----
På svenska:


O du vackra blomsterflicka

Du är så fin
Din närhet skänker mitt hjärta lycka
Du smyckar verkligheten i all dess bländande färger
Du målar himlavalven i fagra nyanser av skönhet
Du lyser inifrån och ut med din vackra själ
Du är oändligt dyrbar
Ditt hjärtas sårbarhet och ömhet
Din varma, varsamma, öppna famn
Dina oändligt djupa ögon - som vittnar om din själs vidd och djup
Din mun som vittnar om din lekfullhet och sensualitet
Dina mungipor som vittnar om din spontanta glädje
Dina händer som berättar om din varsamhet
När du berör mig får jag känna din känslighet och omtänksamhet
Min kropp och mitt hjärta vibrerar i takt med ditt
Och våra hjärtans toner spelar en ljuvlig sång i samklang
Din inre skatt är så rik
Ditt blomstrande och välkomnande hjärta.

Mitt hjärta vill förena sig och vara ett med ditt hjärta
En längtan så påtaglig och djupt
Att vara så nära
Att förenas i en djup kärlek

Jag står på sandstranden
Och blickar ut mot oceanens horisont
Och andas ut min längtan i oceanbrisens fridfulla pustningar
Min längtan färdas längs vågor och storm
Och omfamnas av Oceanens Djup

Där Själars längtan möter varandra och förenas i Själens Djup
Där hjärtan möter varandra
Där gränser och konflikter suddas ut
Hjärtan förenas i Enhet
För i Hjärtans möte finns inga avstånd
Endast djup och gränsläs kärlek
Min längtan talar ut
Möter dig i Oceanens - I Själarnas Djup

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar